Ik heb een intermitterend TPMS-storingslampje op mijn AID dat de oranje band weergeeft, het knippert soms, soms is het continu oranje en soms is het er helemaal niet. Wanneer ik naar de TPMS-metingen kijk, krijg ik verschillende indicaties van een storing, de bandenspanning aan de voorkant aan de bestuurderszijde is slechts 3 stippellijntjes of beide voorbanden zijn 3 stippellijntjes of het TPMS-systeem is helemaal niet beschikbaar! Om het nog ingewikkelder te maken, heb ik ook gemerkt dat het TPMS-systeem beide voorbanden met de 3 stippellijntjes kan weergeven, maar geen indicatie van een storing op de AID! De bandenspanning achter lijkt in orde te zijn op het infotainmentsysteem. Wanneer ze allemaal correct functioneren, zijn alle bandenspanningen daadwerkelijk correct. Heeft iemand anders dit probleem gehad en zo ja, is het iemand gelukt om het op te lossen? Ik ben er tot nu toe één keer mee naar de dealer geweest, maar natuurlijk was er op de dag dat ik hem naar de dealer bracht geen teken van de storing, het was duidelijk!!! Ik heb de auto aan het einde van de maand bij de dealer gereserveerd en zal hem daar 2 weken laten staan, zodat ze het probleem hopelijk kunnen oplossen.