Volkswagen Tiguan MK2 Only Forum banner
21 - 40 of 189 Posts
Jestem teraz od 3 tygodni z tym problemem. Samochód został zabrany do głównego dealera i czeka na rozwiązanie
to naprawdę szaleństwo, mówią mi, że mają 4 w garażu z tą samą usterką i nie mogą dostać części od Volkswagena
to naprawdę wstyd, ponieważ poza tym nie miałem żadnych problemów z moją linią r
bardzo smutny
Nie akceptuj od dealera, że to problem z bezpiecznikiem lub akumulatorem (jak wielu pisało). Obwód czujnika położenia sprzęgła P0805 pojawia się w diagnostyce, chyba że używany jest specjalny skaner VW. Kiedy mogliśmy jeździć, aż błąd pojawił się ponownie (zrobione przez jazdę w górę i w dół autostrady w obu kierunkach dealera/serwisu VW, aby upewnić się, że będziemy blisko, gdy się uruchomi), dopiero wtedy VW był w stanie podłączyć swoją diagnostykę i wykryć rzeczywisty problem. Jednostka mechatroniczna!

Zabraliśmy naszego Tiguana na przejażdżkę krętymi drogami o różnej wysokości, aby przetestować i wszystko dobrze. Czytałem, że bardziej regularny serwis smarowania byłby dobrym pomysłem, aby zapewnić dobrą konserwację, ale muszę to sprawdzić.

Powodzenia. Jak powiedziałeś, świetny samochód… z wyjątkiem tego problemu.

Być może musisz pokazać swojemu dealerowi moje trzy posty, zwłaszcza że jednostka mechatroniczna została wymieniona BEZPŁATNIE, mimo że nie była objęta gwarancją. Wydaje się, że mieliśmy bardzo dużo szczęścia, że to zrobiono.
 
Napotykam problem z moim Tiguanem 2017 2.0, 7-biegową automatyczną skrzynią dsg - 45300 mil na liczniku.

Po około 35 minutach jazdy pojawia się tryb awaryjny skrzyni biegów (można jechać dalej) i wchodzi w tryb awaryjny. Następnie wyłączam silnik i wraca do normy na 20 minut, po czym komunikat powraca.

Jeśli zostawię samochód na noc, jeździ dobrze, jakby nic się nie działo, aż do rozgrzania się po około 30 minutach jazdy, a następnie z powrotem w tryb awaryjny, tylko biegi 2, 4 i 6.

Mój przyjaciel podłączył go do swojego podstawowego czytnika kodów i pojawił się błąd P0805, obwód czujnika położenia sprzęgła.

Jakieś pomysły, co to może być lub czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami?

Czytałem o awarii skrzyni mechatronicznej, ale na pewno nie z 2017 roku i tylko 45300 na liczniku i oczywiście poza gwarancją.

Na zdrowie
Doświadczyłem tego samego wczoraj..Jechałem na wakacje do Minehead w Wielkiej Brytanii... mam Tiguana 2.0 SEL z 2017 roku z przebiegiem 44600... przez ostatnie 30 minut skrzynia biegów weszła w tryb awaryjny, tylko jeżdżąc na nieparzystych biegach... w końcu dotarłem na miejsce, wyłączyłem i włączyłem po 1 minucie, błąd zniknął, udało się jeździć po parkingu... nie jestem pewien, w czym problem.....
 
Doświadczyłem tego samego wczoraj... Jechałem na wakacje do Minehead w Wielkiej Brytanii... mam Tiguana 2.0 SEL z 2017 roku z przebiegiem 44600 km... przez ostatnie 30 minut skrzynia biegów weszła w tryb awaryjny, jadąc tylko na nieparzystych biegach... w końcu dotarłem na miejsce, wyłączyłem i włączyłem po 1 minucie, błąd zniknął, udało się jeździć po parkingu... nie jestem pewien, w czym problem...
Cześć, kiedy mój samochód miał ten błąd, występował on sporadycznie. Ale zdarzało się to przez ostatnie 6 miesięcy. Mechatronika wydaje się być główną usterką, ale zlokalizowałem ją do wadliwego czujnika w układzie wydechowym?

Dylemat polega na tym, że płacisz 100 funtów za godzinę w vw i to drobny problem, czy też dowiedzieć się, że to mechatronika? W zależności od gwarancji lub nie. Nie miałem gwarancji. Sprzedałem swój, ponieważ po prostu nie mogłem już ufać samochodowi. Szkoda, ponieważ to świetne samochody i szkoda, że vw nie przyznaje się do wadliwych / źle zbudowanych części vw.

Zrób diagnostykę, a to powinno powiedzieć ci, jaka jest usterka. Niektóre usterki powodują wiele innych problemów, które nie są powiązane?
 
Cześć, kiedy mój samochód miał ten błąd, występował on sporadycznie. Ale robi to od 6 miesięcy. Mechatronika wydaje się być główną usterką, ale prześledziłem ją do wadliwego czujnika w układzie wydechowym?
Dylemat polega na tym, aby zapłacić 100 funtów za godzinę w vw i to drobny problem lub dowiedzieć się, że to mechatronika? W zależności od gwarancji lub nie. Nie miałem gwarancji. Sprzedałem swój, ponieważ po prostu nie mogłem już ufać samochodowi. Szkoda, ponieważ to świetne samochody i szkoda, że vw nie przyznaje się do wadliwych / słabo zbudowanych części vw.
Zrób diagnostykę, a to powinno powiedzieć ci o usterce. Niektóre usterki powodują wiele innych problemów, które nie są powiązane?
Zgadzam się... najpierw muszę jechać do domu... to stresujące... zamierzam go sprzedać, jak tylko zostanie naprawiony... tylko pytanie... jeśli usterka znika z deski rozdzielczej, czy nadal pozostaje w historii logów ecu...dzięki
 
Zgadzam się... najpierw muszę wrócić do domu.... to stresujące... zamierzam to sprzedać po posortowaniu... tylko pytanie... jeśli usterka znika z deski rozdzielczej, czy nadal pozostaje w historii logów ecu...dzięki
Kiedy kasujesz usterkę, kasujesz historię, dopóki usterka nie powróci, ale historia usterek nie jest rejestrowana historycznie, jak sądzę.
 
Napisałem o tym problemie w lutym. Dopiero gdy wymusiliśmy pojawienie się błędu i udało nam się zmusić dealera VW do natychmiastowego odczytania kodu, potwierdzono, że uszkodzona jest jednostka mechatroniczna.

W Australii mamy ochronę na mocy australijskiego prawa konsumenckiego, które obejmuje poważne awarie przedmiotów, w przypadku których oczekuje się, że będą "odpowiednie do celu" przez okres dziesięciu lat. Zatem mimo że okres gwarancji dla naszego Tiguana z 2017 roku upłynął, jasno daliśmy do zrozumienia dealerowi, że znamy swoje prawa i że dealer obciążał VW za wymianę części, a my dealera za pokrycie kosztów robocizny związanej z montażem części.

Na szczęście nie było żadnych sporów i część została wymieniona w zeszłym miesiącu bez żadnych kosztów dla nas.

Nadal musimy odbyć dłuższą jazdę, aby przetestować nową jednostkę i planujemy to zrobić za około cztery tygodnie.
Mój Tiguan z 2017 roku zaczął dawać ten sam błąd i jestem nowy w Australii
Umówiłem samochód za 2 tygodnie w lokalnym centrum serwisowym VW w Castle Hill.
Mam nadzieję, że zacytowanie Twojej powyższej wiadomości da mi ten sam wynik.
Dzięki
 
Pisałem o tym problemie w lutym. Dopiero gdy wymusiliśmy pojawienie się błędu i udało nam się zmusić dealera VW do natychmiastowego odczytania kodu, potwierdzono, że uszkodzona jest jednostka mechatroniczna.

W Australii mamy ochronę na mocy australijskiego prawa konsumenckiego, które obejmuje poważne awarie przedmiotów, w przypadku których oczekuje się, że będą "odpowiednie do celu" przez okres dziesięciu lat. Zatem mimo że okres gwarancji dla naszego Tiguana z 2017 roku upłynął, jasno daliśmy do zrozumienia dealerowi, że znamy swoje prawa i że dealer obciążał VW za wymianę części, a my dealera za pokrycie kosztów robocizny związanej z montażem części.

Na szczęście nie było żadnych sporów i część została wymieniona w zeszłym miesiącu bez żadnych kosztów dla nas.

Nadal musimy wybrać się na dłuższą przejażdżkę, aby przetestować nową jednostkę i planujemy to zrobić za około cztery tygodnie.
 
Cześć wszystkim,

Jakieś miesiąc temu miałem dokładnie tę samą usterkę. Podczas jazdy moim Tiguanem 17 plate 4m 7-biegowym automatem z przebiegiem ~49 000 mil wyświetlił się komunikat „skrzynia biegów w trybie awaryjnym. Możesz jechać dalej”. Zostawiony na noc, wszystko wróciło do normy. W tym trybie wybierał tylko 2 i 4 bieg.

Ja, dość optymistycznie, nie byłem zaniepokojony, ponieważ założyłem, że to straszny problem z mechatroniką (częsta usterka). VW potencjalnie wsparłby w ramach dobrej woli, ponieważ mechatronika nie powinna zawieść w ciągu 50 000 mil. Więc wysłałem go do dealera w celu diagnostyki i zgłoszenia reklamacji z tytułu dobrej woli.

Zidentyfikowana usterka dotyczyła czujnika położenia sprzęgła i wymagała mechatroniki. Całkowity koszt wyniósł około 2,5 tys. funtów. Złożyli więc reklamację z tytułu dobrej woli. Ku mojemu przerażeniu została odrzucona. Żadnego wsparcia ze strony VW. Jestem oszołomiony, chociaż rozumiem, że gwarancja wygasła, nie powinni pozwalać na naprawę tak słabej jakości urządzenia na koszt klienta.
 
Cześć, ja również mam ten sam problem od niedawna w MY17 Tiguan 2.0 TSI SEL DSG. 54 tys. km. Zabrałem swój do niemieckiego specjalisty. Kod błędu 10668 / P173600. Skrzynia biegów przechodzi w tryb awaryjny, tylko biegi 2/4/6. Dla mnie to samo co dla innych osób, jest to sporadyczne po dłuższej podróży lub czasie, ale jak już się zdarzy, to po prostu denerwuje. Odpowiedzią jest wymiana zespołu mechatronicznego. Koszt to 2700 funtów z usługą serwisową skrzyni biegów. Też się waham, czy to wymienić, bo nie wiadomo, jakie inne problemy z przekładnią pojawią się później. Przez 3 lata nie miałem żadnych problemów z samochodem, do teraz, poza tym świetny samochód z doskonałą specyfikacją. Szkoda, że nie ma łatwych opcji naprawy bez próby znalezienia świetnego specjalisty od przekładni lub warsztatu, który byłby skłonny spróbować opcji naprawy.
 
Miałem ten sam problem w moim VW Golf Gtd z 2018 roku. Absolutny koszmar. Miałem jednak inny kod błędu, p17350 .. czujnik położenia sprzęgła 1. Problem zaczął się około 2 godziny po tym, jak kupiłem samochód. Samochód przechodził w tryb awaryjny i zawieszał się tylko na biegach 2, 4 i 6. Ponieważ właśnie kupiłem samochód od renomowanego dealera, nie myślałem o tym wiele i włączałem i wyłączałem samochód, aż zaczął ponownie działać. Po przejechaniu kilku mil ten sam problem... zadzwoniłem do dealera, zabrali go do naprawy. Poszedłem tydzień później, żeby go odebrać, przejechałem około 5 mil, ten sam problem. Drugi raz w naprawie powiedzieli, że potrzebuje aktualizacji oprogramowania, dlatego się psuje. Zaktualizowali go i prawdopodobnie przejechałem około 150 mil, myśląc, że go naprawili, ale problem nadal się pojawiał. Teraz główny dealer VW zabrał samochód i powiedział, że to wadliwa jednostka mechatroniczna... zajęło im cholerny miesiąc, żeby to rozgryźć.!
 
Mam 19 Reg i po raz pierwszy zdarzyło mi się to, gdy zjechałem z autostrady... Jestem 131 mil od domu. Czy można bezpiecznie nim wrócić? Przez większość czasu będę jeździł autostradą... Czasami mogę jeździć manualnie. Jakieś rady?
 
Jestem w Australii. Najpierw mieliśmy ostrzeżenie 'Skrzynia biegów w trybie awaryjnym - można jechać', styczeń 2021. Zabrałem go natychmiast do mechanika (który pracuje tylko z europejskimi samochodami), który sprawdził go i stwierdził, że przyczyną jest usterka akumulatora. Zatem akumulator wymieniony, usterki usunięte i problemu nie było nawet po długiej jeździe w kwietniu 2021 roku, około 500 km. W ten poniedziałek, 21.02.2022 r., w naszą pierwszą dłuższą podróż z powodu ograniczeń związanych z zasadami COVID, wyruszyliśmy w podróż w obie strony o długości 1000 km i po około 400 km ponownie pojawiła się straszna lampka ostrzegawcza. Musiałem kilka razy zatrzymywać się po drodze na pierwszym etapie tej podróży i uruchamiać ponownie samochód, aby wyczyścić kontrolkę. Następnie zapaliła się kontrolka silnika i przestał działać tempomat. Żaden dealer nie chciał przyjrzeć się problemowi, więc nie mieliśmy innego wyjścia, jak tylko jechać kolejne 80 km do naszego pierwszego noclegu. Pamiętajcie, że miasta w Australii są znacznie bardziej oddalone od siebie niż w Anglii. Na tym etapie mogliśmy jechać tylko z maksymalną prędkością 67 km/h i tylko na 2 i 4 biegu. Długa historia, krótko - człowiek z pomocy drogowej powiedział, żeby nie jeździć na długich dystansach (co wykluczyło powrót do domu samochodem) i że błąd, który się pojawił, pokazywał P0805 Clutch Position Sensor Circuit (po postoju przez około 4 godziny). Zatem samochód został umieszczony na lawecie i wysłany do domu, a my polecieliśmy. Na szczęście mamy pomoc drogową, która pokryła te koszty ------- ale nadal musimy rozwiązać problem. Wydaje mi się, czytając wiele forów, że mechatronika jest problemem znanym VW, ale nie chcą tego uznać, aby wydać wezwanie do wycofania pojazdów. Trzymam kciuki. Zapisz mnie, aby dodać do pozwu zbiorowego!
Cześć!! Również z Australii, To właśnie przydarzyło się mojemu Tiguanowi Allspace z 2018 roku, zabrałem go wczoraj do VW i usunęli usterkę i powiedzieli mechatronika? (Jeśli pisownia jest poprawna) na szczęście na gwarancji (zamówiona część miała przyjść z Niemiec w ciągu 4-6 tygodni), ale powiedzieli, że można jeździć i 'nie powinno się to powtórzyć' no cóż, dzisiaj... Utknąłem 100 km od domu i musiałem go odholować do domu!! Jak u ciebie?? Jakieś wieści?? Bardzo dziękuję za odpowiedź!!
 
Napotykam problem z moim Tiguanem 2017 2.0, 7-biegowym automatem dsg - 45300 mil na liczniku.

Po około 35 minutach jazdy pojawia się awaryjny tryb skrzyni biegów (można jechać dalej) i wchodzi w tryb awaryjny. Następnie wyłączam silnik i wraca do normy na 20 minut, po czym komunikat powraca.

Jeśli zostawię samochód na noc, jeździ dobrze, jakby nic się nie działo, aż do rozgrzania po około 30 minutach jazdy, a następnie z powrotem w tryb awaryjny, tylko biegi 2, 4 i 6.

Mój znajomy podłączył go do swojego podstawowego czytnika kodów i pojawił się błąd P0805, obwód czujnika położenia sprzęgła.

Jakieś pomysły, co to może być lub czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami?

Czytałem o awarii skrzyni mechatronicznej, ale na pewno nie z 2017 roku i tylko 45300 na liczniku i oczywiście poza gwarancją.

Na zdrowie
Wyczyść błędy.... Sprzedaj go!
 
Cześć!! Również z Australii, to właśnie przydarzyło się mojemu Tiguanowi Allspace z 2018 roku, wczoraj zawiozłem go do VW i usunęli usterkę i powiedzieli mechatronika? (Jeśli poprawnie napisane) na szczęście w ramach gwarancji (zamówiona część powiedziała, że ​​przyjdzie z Niemiec za 4-6 tygodni), ale powiedzieli, że można jeździć i „nie powinno się to powtórzyć” no cóż, dzisiaj… Utknąłem 100 km od domu i musiałem go odholować do domu!! Jak u ciebie?? Jakieś aktualizacje?? Bardzo dziękuję za odpowiedź!!
Sprzedane!
 
Może to być coś tak nieszkodliwego, jak sam czujnik, który szwankuje. A nie skrzynia biegów. DSG ma 2 sprzęgła, jedno dla biegów nieparzystych i jedno dla parzystych. Sprawia, że zmiana biegów jest płynniejsza i wyjaśnia, dlaczego w trybie awaryjnym można uzyskać tylko biegi 2, 4 i 6.

Nie widziałem tego nigdzie indziej tutaj, ale brzmi jak wizyta u dealera, ale przynajmniej uzbrojony w powyższe informacje.
To samo przydarzyło mi się wczoraj podczas długiej podróży po Nowej Zelandii - doprowadza do szału na otwartej drodze, ponieważ trzeba znaleźć miejsce do zatrzymania się
 
Mnie też to spotkało wczoraj podczas długiej podróży po Nowej Zelandii - przeraża na otwartej drodze, ponieważ trzeba znaleźć miejsce do zatrzymania się
Tak, wiem, jakie są te nowozelandzkie drogi. Można jechać przez wiele godzin, nie widząc nikogo innego.
Szczególnie podczas jazdy z Auckland do Wellington, ta Desert Road...
 
Mam to samo w moim Tiguanie z 2018 roku. Na diagnozę w przyszłym tygodniu, nie chcę sprzedawać, naprawdę lubię ten samochód, ale jeśli rachunek będzie ogromny, nigdy więcej nie kupię Volkswagena.
Udało mi się przeprogramować komputer - przeszedł w coś zwanego trybem awaryjnym - zdarza się to w BMW i Mercedesach
 
Pisałem o tym problemie w lutym. Dopiero gdy wymusiliśmy pojawienie się błędu i udało nam się zmusić dealera VW do natychmiastowego odczytania kodu, potwierdzono, że uszkodzona jest jednostka mechatroniczna. W Australii mamy ochronę poprzez Australian Consumer Law, która obejmuje poważne awarie przedmiotów, w przypadku których oczekuje się, że będą „odpowiednie do celu” przez okres dziesięciu lat. Zatem mimo że okres gwarancji dla naszego Tiguana z 2017 roku upłynął, jasno dali do zrozumienia dealerowi, że znamy swoje prawa, a wezwanie dealera dotyczyło VW w sprawie wymiany części, a nasze wezwanie dotyczyło dealera w sprawie pokrycia kosztów robocizny związanej z montażem części. Na szczęście nie było żadnych sporów i część została wymieniona w zeszłym miesiącu bez żadnych kosztów dla nas. Musimy jeszcze wybrać się na dłuższą przejażdżkę, aby przetestować nową jednostkę i planujemy to zrobić za około cztery tygodnie.
Mam teraz ten problem, samochód ma 5,5 roku i 67 tys. km, czy myślisz, że to zadziała w moim przypadku?
 
21 - 40 of 189 Posts