Volkswagen Tiguan MK2 Only Forum banner
41 - 60 of 157 Posts
Dus ik heb hier verder onderzoek naar gedaan en ik dacht dat het systeem ook te kalibreren zou moeten zijn en ik kwam de ADAS-kalibratie (Advanced Driver Assisted Steering) tegen. Mijn lokale Kwik Fit plus bood deze service aan, dus ik boekte het en nam het vandaag - ze hadden de auto 4 uur lang om de auto te kalibreren (ik kon het zien vanuit de kijkruimte) en na 4 uur kwamen ze terug en zeiden dat de software 5 onbekende foutcodes had en hoewel ze de nieuwste software voor de auto hadden; het toonde nog steeds 'Onbekende fout' en niet de werkelijke fout. Hij zei dat hij de radar prima kon kalibreren, maar toen het om de camera in de voorruit ging, accepteerde deze de gekalibreerde waarden niet en gaf de foutcode. Dus ik denk dat ik de bit moet bijten en naar VW moet gaan - ik denk dat de camera in de voorruit defect is - heeft iemand ervaring met het vervangen hiervan?

Ik heb een X3M40i besteld als vervanging voor de Tiguan R, de Tiguan had een X3M Comp die qua rijgedrag wat ruw was en na een proefrit met de M40i onlangs was die laatste zeker beter geschikt voor onze wegen.

Tussen nu en juni/juli, wanneer de BMW moet arriveren, verwacht ik verschillende problemen met de Tiguan, zoals ik en vele anderen de afgelopen jaren met VW's hebben ervaren.

Verder, als ik de stoelverwarming of het verwarmde stuur helemaal niet gebruik en ervoor zorg dat ze altijd uitstaan, gebeurt de Travel Assist-fout niet, kan toeval zijn.
Dit gebeurt bij mij, ik heb een logboek bijgehouden, de mijne is vandaag binnengegaan, het is heel willekeurig, het is een paar keer gebeurd toen de richtingaanwijzer aanstond om rechtsaf te slaan en het stuur rechtsom draaide in een rotonde. Als de stoelverwarming of het stuurverwarming wordt aangezet, wat een van de vele functies is waarvoor ik voor een Tiguan heb gekozen, piepte het 5 keer in de rit van 15 minuten en ging ook mijn autonome remsysteem vandaag willekeurig af, de stiksels op mijn achterbank zijn losgeraakt op de zak en de achterruitenwisser is vervelend en luidruchtig en piept, geen slijtage? Dus ik heb die ook aangegeven en het boek achtergelaten waarin ik heb geregistreerd hoe vaak het afgaat. 20 keer in een tijdsbestek van 5 minuten, ik heb er zelfs de software-updates op gedaan (grappig hoe mijn systeem 'software-update beschikbaar' aangaf toen ik belde om het later die dag te boeken, is dit iets dat ze kunnen pushen door het VIN-nummer van de auto te kennen? Ik dacht helemaal niet dat het toeval was). Het is zo irritant en niets waar ik helaas mee kan leven, dus als het niet kan worden gerepareerd, krijgen ze hem terug!

Dit gebeurt bij de mijne, ik heb een logboek bijgehouden, de mijne is vandaag binnengegaan, het is erg willekeurig, het is een paar keer gebeurd toen de indicator aanstond voor rechtsaf slaan en het stuurwiel rechtsom een rotonde draaide. Wanneer de stoelverwarming of het stuurwiel wordt aangezet, wat een van de vele functies is waarvoor ik voor een Tiguan heb gekozen, piepte het 5 keer tijdens de reis van 15 minuten en ook mijn autonome remsysteem ging vandaag willekeurig af, de stiksels op mijn achterbank zijn losgeraakt op de zak en de achterruitenwisser is vervelend en luidruchtig en piept, geen slijtage? Dus ik heb die ook aangegeven en het boek achtergelaten waarin ik het aantal keren heb geregistreerd dat het afgaat. 20 keer in een tijdsbestek van 5 minuten, ik heb er zelfs de software-updates op gedaan (grappig hoe mijn systeem, toen ik belde om het later die dag te boeken, 'software-update beschikbaar' aangaf, is dit iets dat ze kunnen pushen door de VIN van de auto te kennen? Ik vond het helemaal geen toeval). Het is zo irritant en niets waar ik helaas mee kan leven, dus als het niet gerepareerd kan worden, krijgen ze het terug!
Ik voel uw frustraties en om eerlijk te zijn, de gebreken in veel van de VW-voertuigen zijn niet goed genoeg, u lijkt meer dan uw deel aan problemen met uw auto te hebben.

Ik heb het verwarmde stuurwiel laatst weer aangezet toen ik de auto van mijn vrouw bestuurde en voordat ik de straat uit was, kwamen de pieptonen snel en furieus. Heb het verwarmde stuurwiel/de stoelen weer uit en geen pieptonen.

Voor mij is het einde in zicht vanwege de verkoop van de auto later dit jaar.

Ik kan niet spreken voor andere modellen zoals R line, Elegance etc. maar ik zou zeggen dat de R belachelijk overprijsd is voor wat je krijgt. Als ik niet zo'n enorme korting had gekregen bij het bestellen, zou ik behoorlijk gefrustreerd zijn om zoveel te betalen voor wat we daadwerkelijk kregen.

Ik voel je frustraties en om eerlijk te zijn, de fouten in veel van de VW-reeks voertuigen zijn niet goed genoeg, je klinkt alsof je meer dan je deel van problemen met je auto hebt.

Ik zette het verwarmde stuurwiel de andere dag weer aan toen ik met de auto van mijn vrouw reed en voordat ik de straat uit was, kwamen de pings snel en furieus. Heb het verwarmde stuurwiel/de stoelen weer uitgelaten en geen pings.

Tenminste voor mij is het einde in zicht vanwege de verkoop van de auto later dit jaar.

Ik kan niet spreken voor andere modellen zoals R line, Elegance etc. maar ik zou zeggen dat de R belachelijk overprijsd is voor wat je krijgt. Als ik niet zo'n enorme korting had gekregen bij het bestellen, zou ik behoorlijk pissig zijn geweest om zoveel te betalen voor wat we daadwerkelijk kregen.
Eerlijk gezegd, de mijne is de R-Line,

Ik vroeg of er een manier was om het geluid uit te zetten (er is mij verteld dat die er is, maar ik kan er uiteraard niet mee knoeien omdat het een leaseauto is, ik neem het risico niet, het aanzetten van de travel assist op het systeem stopt het pingelen ook niet) terwijl ik wachtte op de vervanging van het stuurwiel dat niet op voorraad is en hij zei dat het maanden kon duren - 3 maanden of zo?

Hij zei nee, ze kunnen het niet uitzetten, dus ik zei nou, ik kan het niet aan, ook gaat het autonome remsysteem soms willekeurig af, maar ik weet niet of dat te maken heeft met de gevoeligheden van de sensoren waar ik mee zou kunnen knoeien.

VW zei 'we hebben de vervangende auto terug nodig' Motability (omdat mijn zoon non-verbaal autistisch is en 8 jaar oud) heeft me gezegd de auto niet terug te geven totdat ze met een oplossing terugkomen.

Ik weet niet waar we naartoe gaan, want het is technisch gezien een bekende VW
Image

Image

Image

fout, had ik van dit probleem geweten met een autistisch kind, dan had ik het niet gekozen, laat staan een vooruitbetaling van meer dan £ 4.000 gedaan.

Ik had de pano en full size (18) reserve die meer dan £ 1.000 extra kostte, dus als ze hem terug hebben, zal ik zeker mijn terugbetaling voor die extra's aanvragen.

Ik wacht tot morgen 17.00 uur op een terugbelverzoek van Motability met een oplossing, want 3 maanden wachten is helemaal niet redelijk voor iemand die zijn auto elke dag 2 uur gebruikt.

Het was oorspronkelijk een keuze tussen de X1 die niet langer in de regeling zit, Tiguan en een Kuga.

Dus het zou een Kuga moeten zijn als ik moet vervangen, wat ik niet erg vind, ik heb soms spijt dat ik de Tiguan heb gekregen, hij is mooi, maar al deze defecte technologie is IMO zijn looks niet waard.

Toch ben ik er allemaal erg overstuur van, extra stress die ik niet nodig heb, evenals naar de rechtbank gaan over de opleiding van mijn zoon, bewijsmateriaal en argumenten voorbereiden, nadat hij op school is aangevallen (gebeten en gekrabd tot hij twee keer bloedde), hij wordt geacht 1:1 te hebben, hij kan me niet vertellen wat er aan de hand is, alle vertrouwen in de wereld verliezen!

Ik ben door mijn Motability geadviseerd om bij VW te klagen over het probleem en de behandeling door het personeel, evenals de staat van de vervangende auto.

:(

Eerlijk gezegd, de mijne is de R-Line,

Ik vroeg of er een manier was om het geluid uit te zetten (er is mij verteld dat het kan, maar ik kan er duidelijk niet mee knoeien omdat het een leaseauto is, ik neem geen risico, het aanzetten van de travel assist op het systeem stopt het piepen ook niet) in afwachting van de vervanging van het stuur dat niet op voorraad is en hij zei dat het maanden kon duren - ongeveer 3 maanden?

Hij zei nee, ze kunnen het niet uitzetten, dus ik zei nou, ik kan er niet tegen, ook gaat het autonome remsysteem soms willekeurig af, maar ik weet niet of dat te maken heeft met de gevoeligheden van de sensoren waar ik mee zou kunnen knutselen.

VW zei: 'we hebben de vervangende auto terug nodig' Motability (omdat mijn zoon non-verbaal autistisch is en 8 jaar oud) heeft me verteld de auto niet terug te geven totdat ze met een oplossing bij me terugkomen.

Ik weet niet waar we hiernaartoe gaan, want het is technisch gezien een bekende VW View attachment 10174
View attachment 10176
View attachment 10175
fout, had ik van dit probleem met een autistisch kind geweten, dan had ik het niet gekozen, laat staan een aanbetaling van meer dan £ 4.000 betaald.

Ik had de pano en full size (18) reserve, die meer dan £ 1.000 extra kostte, dus als ze hem terug hebben, zal ik zeker mijn terugbetaling voor die extra's aanvragen.

Ik wacht op een terugbelverzoek voor morgen 17.00 uur van Motability met een oplossing, want 3 maanden wachten is helemaal niet redelijk voor iemand die zijn auto elke dag 2 uur gebruikt.

Het was oorspronkelijk een keuze tussen de X1 die niet meer in de regeling zit, de Tiguan en een Kuga.

Dus het zou een Kuga moeten zijn als ik moet vervangen, wat ik niet erg vind, ik heb er soms spijt van dat ik de Tiguan heb gekregen, hij is mooi, maar al deze defecte technologie is zijn uiterlijk niet waard, IMO.

Toch ben ik er echt overstuur van, extra stress die ik niet nodig heb, en ook naar de rechtbank gaan over de opleiding van mijn zoons, bewijs en argumenten voorbereiden, nadat hij op school is aangevallen (gebeten en gekrabd tot hij twee keer bloedde), hij moet een 1:1 hebben, hij kan me niet vertellen wat er aan de hand is, alle vertrouwen in de wereld verliezen!

Ik ben door mijn Motability geadviseerd om bij VW te klagen over het probleem en de behandeling door het personeel en de staat van de vervangende auto.

:(
Het klinkt er echt naar dat je vastzit, ik zou zeker klagen over een smerige vervangende auto en de manier waarop je bent behandeld.

Het spijt me te horen over je zoon, als dat met een van mijn kinderen zou gebeuren, zou ik ook woedend zijn en zeker verhoogde stressniveaus hebben over de hele situatie.

De lokale VW-dealer bij mij is nutteloos, daarom heb ik de recente fouten nooit aan hen gemeld en besloten dat het minder frustrerend zou zijn om de auto te vervangen (ik weet dat ik me erg gelukkig mag prijzen dat ik dit kan doen).

We hadden geluk en kochten de R direct, dus we zullen hem kwijtraken zodra de M40i arriveert, mijn vrouw heeft alle optionele extra's toegevoegd behalve de Akrapovic-uitlaat en trekhaak, maar kon het nog steeds niet vinden met de Tiguan.
Ik ben de enige die de schuld heeft, aangezien ik voorstelde dat ze er een bestelde omdat ik in het verleden een paar VW's heb gehad, hoewel ik nooit in een Tiguan heb gekeken.

De auto had een lijst van ongeveer £ 56.000 op het moment dat we bestelden en zou hier op geen enkele manier in de buurt moeten komen, materiaalkwaliteit, slecht ondersteunende lederen stoelen (zijkanten), trage gasrespons in vergelijking met andere fabrikanten en een saai ogend dashboard, zelfs met de pro nav, zijn slechts een paar van mijn klachten.

Ik hoop dat jij en de vele anderen met defecte auto's de problemen op de een of andere manier opgelost krijgen.

Mijn probleem is dat ik na een Golf 8R (ook verkocht) die 17 maanden lang werd geplaagd door aanhoudende problemen, ongeacht het aantal reparaties, het vertrouwen in VW ben verloren. De problemen met de Golfs liggen op een ander niveau, zoveel auto's, waaronder recent geproduceerde voertuigen, hebben veel van dezelfde problemen, wat schokkend is van VW en impliceert dat ze er gewoon niet om geven.

Het klinkt er echt op dat je vastzit, ik zou zeker klagen over een smerige leenauto en de manier waarop je behandeld bent.

Het spijt me te horen over je zoon, als dat met een van mijn kinderen zou gebeuren, zou ik ook woedend zijn en zeker verhoogde stressniveaus hebben over de hele situatie.

De lokale VW-dealer bij mij in de buurt is waardeloos, daarom heb ik de recente fouten nooit gemeld en besloten dat het minder frustrerend zou zijn om de auto te vervangen (ik weet dat ik me erg gelukkig mag prijzen dat ik dit kan doen).

We hadden geluk en kochten de R direct, dus we zullen hem kwijtraken zodra de M40i arriveert, mijn vrouw voegde elke optionele extra toe, behalve Akrapovic-uitlaat en trekhaak, maar kon toch niet overweg met de Tiguan.
Ik ben de enige die de schuld treft, aangezien ik haar heb voorgesteld er een te bestellen omdat ik in het verleden een paar VW's heb gehad, hoewel ik nooit in een Tiguan heb gekeken.

De auto had een catalogusprijs van ongeveer £ 56.000 op het moment dat we bestelden en dat zou hij absoluut niet moeten zijn, materiaalkwaliteit, slecht ondersteunende lederen stoelen (zijkanten), trage gasrespons in vergelijking met andere fabrikanten en een saai ogend dashboard, zelfs met de pro nav, zijn slechts een paar van mijn klachten.

Ik hoop dat jij en de vele anderen met defecte auto's de problemen op de een of andere manier opgelost krijgen.

Mijn probleem is dat ik na een Golf 8R (ook verkocht) die 17 maanden lang werd geplaagd door aanhoudende problemen, ongeacht het aantal reparaties, het vertrouwen in VW ben verloren. De problemen met de Golfs zijn van een ander niveau, zoveel auto's, waaronder recent geproduceerde voertuigen, hebben veel van dezelfde problemen, wat schokkend is van VW en impliceert dat het ze gewoon niet kan schelen.
Ik ben het met je eens, met niet veel verschil tussen de R-lijn en de R, is het prijsverschil aanzienlijk, mijn auto was £ 39k iets dus net onder de £ 40k luxe auto belastingdrempel.

Ik ben blij dat ik een tweedehands auto kan kopen als ik dat nodig heb, het was gewoon fijn in onze situatie om iets nieuws te kunnen hebben en aan het einde van de lease onder de verkoopprijs te betalen, omdat het als tweedehands wordt beschouwd, ook al zou ik hem vanaf nieuw hebben gehad.

Alleen al de leasekosten voor Motability kun je nergens HP of PCP krijgen. In dat opzicht hebben we dus veel geluk. Het is ongeveer £ 280 per maand, inclusief verzekering en pechhulp. Vandaar onze beslissing om te verkopen en in de regeling te stappen.

Ik ben er echter meer op gebrand dat ik het voertuig niet terug wil en zal het Motability morgen vertellen, ik heb ze al geïnformeerd dat ik op dit forum zit en het probleem lijkt niet geïsoleerd te zijn en er is geen gegarandeerde oplossing.

Ik kan niet omgaan met de wat als's en de klantenservice bij VW was schokkend, ze missen empathie en begrip.

Meer bezorgd over het terugkrijgen van hun smerige leenauto, ik ga zeker een klacht indienen per e-mail, ik was het oorspronkelijk niet van plan, maar nadat de technicus zo kortaf was tegen me, kunnen ze de boom in.

Ik heb momenteel vergelijkbare, intermitterende problemen met Travel Assist. 2021 Elegance die een nieuw stuur had een paar weken na aflevering in januari 21. Dit is weer begonnen met opspelen na een online software-update ongeveer 3 weken geleden, misschien heeft het met de update te maken? Doet dit niet de hele tijd, maar is vrij willekeurig.

Ik heb momenteel vergelijkbare, onregelmatige problemen met Travel Assist. 2021 Elegance die een paar weken na aflevering in januari 21 een nieuw stuur had. Dit is weer begonnen met opspelen na een online software-update ongeveer 3 weken geleden, misschien heeft het met de update te maken? Doet dit niet de hele tijd, maar is vrij willekeurig.
Kijk, ik heb de update twee weken geleden gedaan en sindsdien gaat het ongeveer de helft minder vaak uit, maar het gaat er nog steeds af. Nog steeds irritant en iets waar ik niet mee kan leven.

UPDATE

VW nam contact met me op om zich te verontschuldigen voor de leenauto, heeft contact opgenomen met VW en het is nu juli voor het vervangende stuur, 5 maanden in plaats van 3!

Gelukkig heeft Motability contact met me opgenomen en ik heb een leenauto, ik heb voor de laatste optie gekozen om de Tiguan terug te brengen en iets anders te bestellen, mooie auto maar praktische bruikbaarheid en functionaliteit zijn belangrijker voor mij dan het uiterlijk.

Ik moet ook een terugbetaling aanvragen voor de optionele extra's rechtstreeks van de dealer, waarvoor ik meer dan £ 1.000 heb betaald, ik zal de manager om een rustig woord vragen wanneer ik de leenauto teruggeef, hem hun registratiegegevens geven, mijn registratiegegevens en spullen uit de auto halen en er afscheid van nemen. Waarschijnlijk de eerste en laatste VW die ik eerlijk gezegd zal hebben.

Gisteren mijn lokale dealer gebeld, wacht nog steeds op mijn "terugbelverzoek". Raad eens waar mijn 2-jarige servicepakket dat ik met de Tig heb gekocht, niet naartoe gaat. Een andere dealer (andere keten) op ongeveer 30 mijl afstand gebeld en ze zeiden dat ze niet op de hoogte waren van problemen en dat er geen updates waren, maar het zou kunnen dat een server plat lag??? Ze zinspeelde op een SOS-oproep van een paar dagen geleden (die ik had, die de volgende keer dat ik de auto startte was verholpen, lag het aan een serverfout?) Het slechte nieuws is dat als ik het boek, ze het een paar dagen willen hebben om te proberen de fout te reproduceren. Het enige wat ze hoeven te doen is om het blok te rijden en aan het stuur te draaien en het zal alarm slaan. Ik word er nu ziek van, ik zal zien hoe het in het weekend gaat en van daaruit verder gaan. Ik neem aan dat je VW Assist niet kunt bellen omdat het niet echt een storing is?
We hebben Assist gebeld - de man kwam en voerde diagnoses uit en zei dat het inderdaad een 'traffic assist'-fout was en dat er een nieuw stuur voor nodig was om het te verhelpen. Hij ziet het VEEL in nieuwe Tigs. Naar de dealer gebracht die erop stond dat ze het een hele dag hadden om zelf diagnoses uit te voeren - hetzelfde resultaat, en sturen zijn zeer gewild en hebben een minimale backorder van 10 weken, en ze kunnen niets doen om het foutbericht en de gong in de tussentijd te stoppen.

We hebben Assist gebeld - de man kwam en voerde diagnoses uit en zei dat het inderdaad een 'verkeersassistentie'-fout was en dat er een nieuw stuur nodig was om dit te verhelpen. Hij ziet het VEEL in nieuwe Tigs. Naar de dealer gebracht die erop stond dat ze een hele dag de tijd hadden om zelf diagnoses uit te voeren - hetzelfde resultaat, en sturen zijn zeer gewild en hebben een minimale besteltijd van 10 weken, en ze kunnen niets doen om het foutbericht en de beltoon in de tussentijd te stoppen.
Mijn lokale garage informeerde me dat ze rechtstreeks contact hadden opgenomen met VW, die erop aandrong dat een vervanging pas in juli beschikbaar zou zijn en dat de grote vraag 100.000'en ervan over het hele assortiment VW-modellen met hetzelfde stuur betreft, dus niet alleen Tigs. Als ik u was, zou ik het nog eens controleren en het op schrift laten zetten, ze zouden u een 'redelijke termijn' kunnen geven en u dan, als het dichterbij komt, informeren dat het inderdaad iets langer duurt.

U heeft het recht om het voertuig terug te geven voor een terugbetaling als het niet binnen een redelijke termijn kan worden gerepareerd, zoals ik heb gedaan.

Als u de auto op HP of PCP of een ander type financieringslease heeft, heeft u een derde partij die kan ingrijpen, maar uw rechten blijven hetzelfde als u hem rechtstreeks heeft gekocht en het een 'bekende fout' en een fabricagefout is en geen consumentenfout.

Ik weet niet of iemand dit al heeft meegemaakt, maar tijdens een snel uitstapje naar Llandudno in het weekend leken de + en - knoppen op het stuurwiel de ingestelde cruisesnelheid hier en daar een paar minuten niet te veranderen. Is deze week nog een keer gebeurd. Ik weet niet of dit een bijdragende factor kan zijn voor de waarschuwingen die verschijnen. Alle sensoren aan de voorkant, zijkant en het scherm waren vrij.
De garage heeft me laten weten dat ik op een wachtlijst sta voor het vervangen van het stuurwiel, maar uit eerdere berichten hier zal ik niet lang mijn adem inhouden voor een snelle terugroepactie !!

Ik weet niet of iemand dit heeft meegemaakt, maar tijdens een snelle trip naar Llandudno in het weekend leken de + en - knoppen op het stuurwiel de ingestelde cruisesnelheid een paar minuten niet te veranderen. Is deze week nog een keer gebeurd. Ik weet niet of dit een bijdragende factor kan zijn voor de waarschuwingen die verschijnen. Alle sensoren aan de voorkant, zijkant en het scherm waren vrij.

De garage heeft me laten weten dat ik op een wachtlijst sta voor een stuurwielwissel, maar uit eerdere berichten hier zal ik niet lang op een snelle terugroepactie wachten !!
Het is maanden wachten, ze zouden het beste zijn; 'een terugroepactie uit te voeren', maar ik denk dat ze er op dit moment 'onderhands' mee omgaan, omdat ze weten dat mensen recht hebben op hun wettelijke rechten op een terugbetaling als het niet binnen een 'redelijke' tijd kan worden gerepareerd.

Ik heb de mijne teruggegeven en ben in gevecht met hen voor de verschuldigde terugbetaling, maar de impact die het continue geluid op mij en mijn zoon heeft gehad, ik ben nu in gesprek met een advocaat voor een pre-actiebrief om mijn terugbetaling te krijgen voordat ik naar de rechtbank ga, aangezien het een bekend probleem is en in forums wijd en zijd over het VW-assortiment!

UPDATE

De auto ging voor diagnose naar VW - ze zeiden (volgens hun computer) dat er een nieuwe camera nodig is en dat er een minimale levertijd van 3 weken is en een mooie prijs om hem te vervangen ☺

Een originele camera van de marktplaats gevonden (zelfde model en versie - zo goed als nieuw) en met een YouTube-video in 20 minuten vervangen.

Een lokaal ADAS-kalibratiebedrijf gebeld dat langskwam en de camera kalibreerde, en nu werken de rijstrookassistentie en de adaptieve cruise control!

Het enige dat nog een foutmelding geeft, is Dynamic Road Sign Display 😔 (waar ik zonder kan leven, aangezien het snelheidsbord op Google Maps en op de weg zelf staat 😂)

De dealer belde vandaag, vervangend stuurwiel is gearriveerd (mk3?) Auto geboekt voor woensdag, zou een klus van vier uur moeten zijn
Update ons alsjeblieft zodra het is veranderd.

Discussion starter · #59 ·
De auto ging vandaag voor een stuurwielwissel, wachtte erop, duur 3 uur. Lijkt voorlopig in orde, maar de tijd zal het leren. Ik zal het forum op de hoogte houden. De lage temperatuur piepte toen we onderweg waren en mijn vrouw zei: "Niet weer", wat maar aantoont hoeveel het ons irriteerde.
Even terzijde, ik kreeg een waardebepaling van car wow voor de kentekenwijziging van ongeveer £30800, terwijl ik op de auto wachtte, kreeg ik een e-mail van carwow voor £31600, dit is na de kentekenwijziging. Ga na

UPDATE

De auto ging voor diagnose naar VW - ze zeiden (volgens hun computer) dat er een nieuwe camera nodig is en dat er een levertijd van minimaal 3 weken is en een mooie prijs om hem te vervangen ☺

Een originele camera van de marktplaats gevonden (zelfde model en versie - zo goed als nieuw) en met een YouTube-video in 20 minuten vervangen

Een lokaal ADAS-kalibratiebedrijf gebeld dat langskwam en de camera kalibreerde en nu werken de rijstrookassistentie en de adaptieve cruisecontrol!

Het enige dat nog steeds een foutmelding geeft, is Dynamic Road Sign Display 😔 (waar ik zonder kan leven, aangezien het snelheidsbord op Google Maps en op de weg zelf staat 😂)
Ik heb mijn camera laten vervangen voor dit probleem en binnen twee weken kwam de fout terug. Daarna heb ik vorig juni het stuur laten vervangen, maar de laatste weken is het probleem terug.

21 kenteken RLine

41 - 60 of 157 Posts