Volkswagen Tiguan MK2 Only Forum banner
101 - 120 of 189 Posts
Napotykam problem z moim Tiguanem 2017 2.0, 7-biegową automatyczną skrzynią dsg - 45300 mil na liczniku.

Po około 35 minutach jazdy pojawia się tryb awaryjny skrzyni biegów (można jechać dalej) i przechodzi w tryb awaryjny. Następnie wyłączam silnik i wraca do normy na 20 minut, po czym komunikat powraca.

Jeśli zostawię samochód na noc, jeździ dobrze, jakby nic się nie działo, aż do rozgrzania się po około 30 minutach jazdy, a następnie ponownie w tryb awaryjny, tylko biegi 2, 4 i 6.

Mój znajomy podłączył go do swojego podstawowego czytnika kodów i pojawił się błąd P0805, obwód czujnika położenia sprzęgła.

Jakieś pomysły, co to może być lub czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami?

Czytałem o awarii skrzyni mechatronicznej, ale na pewno nie z 2017 roku i tylko 45300 na liczniku i oczywiście poza gwarancją.

Na zdrowie
Czy kiedykolwiek dowiedziałeś się, co to było, ponieważ u mnie dzieje się dokładnie to samo???
 
Napotykam problem z moim Tiguanem 2017 2.0, 7-biegowym automatem dsg - 45300 mil na liczniku.

Po około 35 minutach jazdy pojawia się tryb awaryjny skrzyni biegów (można jechać dalej) i wchodzi w tryb awaryjny. Następnie wyłączam silnik i wraca do normy na 20 minut, po czym komunikat powraca.

Jeśli zostawię samochód na noc, jeździ dobrze, jakby nic się nie działo, dopóki się nie rozgrzeje, około 30 minut jazdy, a następnie z powrotem w tryb awaryjny, tylko biegi 2, 4 i 6.

Mój przyjaciel podłączył go do swojego podstawowego czytnika kodów i pojawił się błąd P0805, obwód czujnika położenia sprzęgła.

Jakieś pomysły, co to może być lub czy ktoś spotkał się z podobnymi problemami?

Czytałem o awarii skrzynki mechatronicznej, ale na pewno nie z 2017 roku i tylko 45300 na liczniku i oczywiście poza gwarancją.

Pozdrawiam
Cześć, to właśnie mi się przydarzyło, ten sam model, jaka była usterka?
 
Przytrafiło mi się to wczoraj, przejechałem tylko 3 mile, brak biegu wstecznego, pojawił się błąd, a następnie dostępne były tylko biegi o numerach nieparzystych.
 
Dealer potwierdził wczoraj, że potrzebna jest wymiana mechatroniki, czekam tylko na zaakceptowanie roszczenia. Samochód mam dopiero 10 miesięcy, wciąż objęty jest gwarancją na używane samochody, więc powinno być dobrze.
 
Wcześniej zauważono, że awaria mechatroniki jest oparta na PCB i nie ma nic wspólnego z olejem. Wygląda na kwestię szczęścia.
 
Dealer poinformował mnie o mechatronice objętej gwarancją.
Poinformowano mnie jednak, że są one niedostępne, więc na dostarczenie urządzenia trzeba będzie czekać raczej tygodnie niż dni.
Dobrze, że dali mi samochód zastępczy na ten czas.
 
Właśnie otrzymałem telefon z serwisu VW z informacją, że mój samochód jest gotowy do odbioru. Mechatronika wymieniona. Serwisant był tak samo zszokowany jak ja, jak szybko przebiegła realizacja z Niemiec, zamówiona dopiero w czwartek.
Po przeczytaniu postów myślałem, że będę długo czekał
 
Proszę, jak mogę uzyskać przedłużoną gwarancję...mój Tiguan Allspace 7-osobowy pokazuje, że skrzynia biegów jest w trybie awaryjnym, można jechać dalej....Wyłączyłem silnik i uruchomiłem go ponownie, było normalnie
 
Resetuje się po wyłączeniu i włączeniu zapłonu.
Ale będzie miał zapisane kody i wróci ponownie.
Otrzymałem gwarancję przy zakupie samochodu.

Będziesz musiał wyczyścić zapisane kody, w przeciwnym razie VW będzie wiedział, że miałeś problemy ze skrzynią biegów. Wierzę, że możesz kupić pełną gwarancję bezpośrednio od VW, ale być może najpierw będziesz potrzebować przeglądu.
 
Nie ma już przeglądu, ale kiedy wejdziesz na stronę VW i sprawdzisz gwarancję, a następnie wpiszesz swój numer rejestracyjny, to, jak sądzę, sprawdza historię serwisową (ale niech mnie pan nie cytuje). Istnieje również 30-dniowe wyłączenie, w którym nie można zgłaszać roszczeń.
 
Mam ten sam problem Tiguan 2019 40 000 km. Wyłączyłem silnik - włączyłem i zniknęło...
Uważaj jednak, ponieważ raz to często wskazanie, że wkrótce będziesz mieć ciągły problem.
 
101 - 120 of 189 Posts